mandag 18. juni 2007

Årets første tådypp

5 kommentarer:

Amelie78 sa...

Så morsomt! Jeg tok nylig et tådypp-bilde jeg også :) Bare med sand som grunn og med to føtter på bildet :)

Ha en fin dag! :)

Am.

Elin Maria sa...

Hehe! Jeg elsker å eksperimentere med forskjellige motiver. Og noen ganger blir man litt overrasket over hva som egentlig ble ganske stilig. Sånn som dette bildet. :)

Håper din tådypp-opplevelse var noe varmere enn min... Vi har hatt det ganske kaldt i det siste, så jeg kommer til å utsette sjøbadinga til et mye senere tidspunkt. Dessuten har jeg blitt så pysete på dette de siste årene. :p

Ha en fin dag du også!! :)

Grete Winther Westrum Løvås sa...

Jeg har ikke tatt årets første bad enda jeg heller. Er ganske pysete når det gjelder kaldt vann... Fint bilde!

Elin Maria sa...

Hei Grete! :) Så koselig å se deg her. Jeg følger med på bloggen din jevnlig. Liker mange av tekstene dine veldig godt.

Før kunne jeg bade både i april og mai, da det var så kaldt at det stakk. Men den tiden er jeg ferdig med! Nå er jeg litt mer kresen, ja. :p

Anonym sa...

jo, vannet begynner å kjennes passe lunkent på tåspissen nå etterhvert!
ct.