fredag 29. oktober 2010

Hei, igjen!


Bloggtørke de luxe! Min blogg har altså vært på ørkenvandring de siste månedene, og jeg litt rørt over dere som likevel jevnlig titter inn med håp om noe nytt. Så, etter et lite dytt fra min kjære Anonym i forrige bloggpost, har jeg bestemt meg for å komme på banen igjen. So, count me in.

Jeg vet faktisk ikke hvem dere er som leser bloggen, men ser på statistikken at det er en del treff hver uke. Så legg gjerne igjen et lite spor og fortell hva du liker å lese om. Som en slags bestilling, liksom. ;) Utenom det blir det garantert litt skriverier om å være  mamma, små glimt fra hverdagen og ting som opptar meg fra samfunnet, i mine teologi-studier og det som ellers rører seg i mitt hode. Og der våknet vår herlige gutt, som har rukket å bli hele 7(!) måneder. Vi blogges! :)

I think, therefore I blog.

1 kommentar:

krissimor sa...

Se der ja, velkommen tilbake i bloggeverdenen! Barn er alltid interessant å lese om, tips og opplevelser og sånt. Jeg er jo som du vet glad i strikking, men temaet i bloggen er vel strengt talt opp til deg og dine hobbyer;)