lørdag 28. april 2007

Idyll

Min niese og nevø på Retiro i Molde.

6 kommentarer:

Papirkurven sa...

Det var et vakkert bilde! Kjekt at dere stakk innom idag!

Anonym sa...

Ser jo nesten ut som strendene i syden jo.. nesten ikke tang og tære.. hm.. lurer på hva turister føler av å bade i ekte tarehav i norge. Selv jeg synes det er en smule ekkelt å vasse i disse rare, seige plantene.
bildet minner om sommeren som ligger snart rundt hjørnet..

god søndag!
cattinka, som er bliitt leonfan!

mie sa...

Får meg til å ønske meg til sommeren... : )

Elin Maria sa...

Sommer og sol... mmm :)

Anonym sa...

Hei Elin Maria, som jeg egentlig ikke kjenner! :)
Koselig at du stakk innom spacet mitt for å se på bildene. Spacet mitt støver ned om dagen, ettersom facebook var noe mer interessant;) Har sett bilder av deg og din mann! Du var også en svært vakker brud, og jeg antar en god hustru! Litt ros tilbake til deg!;)

-Ellen=)

Elin Maria sa...

Takk, takk, Ellen! :) Gud velsigne deg og Thomas!