onsdag 13. januar 2010

Winter Wonderland

Den ekstreme kulden vi har hatt nå i januar står i sterk kontrast til de siste årenes sørpevintrer her i området. Det skaper helt klart noen ekstra utfordringer, men det er fantastisk nydelig med dette været. I tillegg blir dagene lysere og lengre, noe som gir ekstra energi. Vel, den egentlige grunnen for innlegget er ei lue som jeg har strikket til meg selv. Fant varmt iglo-garn i lageret mitt, og en rask og enkel oppskrift. Resultatet er en god og veldig isolerende lue, til omtrent 20 kr og noen få timers strikkekos.

Det ble et uklart bilde, tatt med mobiltelefonen i hurten og sturten. Oppskriften fant jeg på garnstudio.no. Tror jeg kommer til å strikke noen flere sånne, og neste gang skal jeg strikke den litt større.

1 kommentar:

Grete Winther Westrum Løvås sa...

Den var kjempefin! Her er det også kaldt, men det er jo så fint ute nå. Hvitt, glitrende og lyst :)
Godt nyttår!