onsdag 17. november 2010

Tips til adventskalender: 24 ting jeg elsker ved deg

Tenkte tidlig på at jeg hadde lyst å lage adventskalender til min kjære i år, men slo det til slutt fra meg. Litt på grunn av penger, og litt på grunn av at det ofte bare blir unyttig dill-dall i sånne kalendergaver likevel. Men så fant jeg en fin tøykalender med lommer fra Kid på Fretex til 15 kroner (Ubrukt, med lappen på til og med! Jeg liker Fretex. :). Det ledet til ideen om å skrive ned èn ting jeg elsker ved min kjære for hver kalenderlomme, med et ekte old-fashioned kjærlighetsbrev i nr. 24. Helt kostandsfritt, men definitivt mer verdifullt enn hva jeg kunne kommet opp med i små kalendergaver.

Bildet har jeg lånt herfra.

6 kommentarer:

Unknown sa...

Nesten det samme som jeg gjør til kjæresten min i år :)

Kine sa...

Så søtt Elin <3

Mariann sa...

Så koselig! <3

KristinePG sa...

Så koselig!

I fjor limte jeg sammen 20 fyrstikkesker, og pynta "kuben" og så la jeg lapper med fine sitater og bibelvers om kjærlighet oppi. Og av og til en hjertesjokolade. Tror det er mer verdt enn en billig sjokoladekalender!

krissimor sa...

Du satser med andre ord på at din kjære ikke leser bloggen din??

Elin Maria sa...

Takk, alle! :)

Papirkurven: Alltid like kreativ! :) Vært gøy å se hvordan resultatet ble.

Krissimor: Han vet om det, så ingen fare. :)