mandag 19. mars 2007

All I need


Jeg elsker musikk, og her om dagen stiftet jeg bekjentskap med en artist som er ny for meg. Bethany Dillon er ganske ung, og gav ut sin første CD i 2004 som 16-åring. Likevel synes jeg det er en modenhet i tekstene hennes, og det er tydelig at hun til tross for sine unge år har lært Gud å kjenne mer enn bare overfladisk. Dette er sangen "All I need" som er på en av platene hennes.

When the day is done
And there's no one else around
While I'm lying here in bed
You're in my heart, You're in my head
You're all I need, You're all I need
There are a million voices
Calling out my name
But You're the One I want to hear
So make the others disappear

You are all I need when I'm surrounded
You are all I need if I'm by myself
You fill me when I'm empty
There is nothing else
You're all I need

When the morning comes
And Your mercy is renewed
There's a fire in my bones
I'm not afraid to go alone
You're all I need You're all I need
The sun on my face
I hear You whisper loud
You're still the God that opens seas
Every flower, even me
You're all I need You're all I need

I'm drawn to everything that You do
Nothing compares with You

2 kommentarer:

NOVA sa...

kjaere nydelige soester! Du altsaa!! Ble kjempe oppmuntret og glad. Og vet du, den sangen har jeg vaert heldig aa hoere noen ganger i loepet av DTS'n. Det er en mektig og inderlig tekst. Hm, wow :)

Ha en herlig dag naar enn du leser dette. Maa Guds fossefall vaere over deg og dine omgivelser. Klem fra Synnoeve

Elin Maria sa...

Herlig!

Takk så mye!! Gud velsigne deg! :)