tirsdag 6. februar 2007

Friends


Friends are friends for ever,
if the Lord's the Lord of them,
and a friend will not say never,
'cause the welcome will not end.
A lifetime's not to long to live as friends!

(Fra "Friends"; Deborah D. Smith og Michael W. Smith)


I løpet av et liv får man mange bekjentskaper, men ikke så veldig mange som man kan kalle venner. Derfor må man ta godt vare på de vennene man har!

På bildet ser du Ida (th) og meg i et lystig øyeblikk. Ida er ei veldig god venninne, som jeg setter enormt stor pris på! Vi har kjent hverandre i mange år nå, stått sammen i tykt og tynt, og vi har et kildevell av artige minner sammen. Det er bestandig givende å tilbringe tid sammen med henne!

Så Ida, dette blogginnlegget er til ære for deg. Takk for at du er den du er, og for at du er venninna mi! Du har et så godt og edelt hjerte, vil alltid det beste for andre, og er bestandig rede til å gi av deg selv. Man skal lete lenge etter en person som er så hengiven til å gjøre det som er rett. Du er helt super, og jeg er kjempeglad i deg!


Stor klem fra Elin

4 kommentarer:

Anonym sa...

Tusen, tusen takk, Elin! Jeg bringer det samme tilbake til deg også! Du er så dyrebar og vedifull for meg. Jeg er så takknemlig for å ha en venninne som deg, som stadig oppmuntrer meg til å dra nærmere Gud gjennom at du selv lever nært til Gud! Jeg takker Gud for deg og jeg er også kjempeglad i deg!!
Og så må jeg få med at du er en skikkelig gledes-spreder! Jeg er ikke helt sikker på hva situasjonen var på dette bildet (kanskje det var noe om noen sko...?), men det er i alle fall en stor sannsynlighet for at det var noe morsomt du gjorde, og bildet er et godt bevis på at jeg har det virkelig gøy sammen med deg!!
Klem fra Ida!

Elin Maria sa...

Tuuusen takk! Biiiig hug!!!

NOVA sa...

Nydelig innelegg! Vennskap altsaa... Dyrebart. I det siste har jeg faatt noen reale aapenbaringer om hvor verdifulle ekte venneskap virkelig er. Jeg tror jeg er en av de som har tatt det litt for gitt tidligere. Heldigvis lot ikke Gud seg be to ganger naar jeg ba om at jeg skulle faa hans hjerte for vennskapene mine.

DU er saa bra! Jeg er kjempe glad for at jeg tok meg tid til aa lese gjennom bloggen din idag! KLEM fra Synnove

Elin Maria sa...

Tusen takk! :) En stor klem tilbake til deg, Synnøve! Kos deg skikkelig i Australia!!! Få tak i alt det som Gud har for deg!! :)